Qualessu hè u megliu P2.6 Indoor LED Screen per prumove l'affari?

P2.6 Pantalla LED Indoorhè spessu scontru in centri cummerciali o edifici alti di diverse dimensioni, trasmettendu continuu clips è imagine per prumove l'imprese.Tuttavia, ci sò caveats quandu publicità schermi LED chì i publicitarii anu da cunsiderà.Riferite à l'articulu seguitu per chjarificà stu prublema.

Table of Contents P2.6 Pantalla LED Indoor

● Nota a durata di un locu

● Nota nantu à u numeru di schermi in a campagna di publicità

● Avvisu nantu à a freccia di l'annunzii apparsu

● Design Notes

● Ùn cram troppu missaghji perchè u tempu hè limitata

● U disignu deve esse adattatu à l'area di u screnu

1. Nota a durata di un locu

Un locu mediu hè solu da 15 seconde à 30 seconde, solu abbastanza per i telespettatori per capiscenu u missaghju chì l'affari prova di trasmette senza esse troppu parola.

Se un locu hè troppu cortu, solu 3-5 seconde, i telespettatori di sicuru ùn puderanu micca leghje tuttu u cuntenutu in u locu, ma l'annunziu hè sparitu prima.In particulare perP2.6 LED Indoor Screeninduve ci sò semafori.

À u cuntrariu, se un locu hè troppu longu, i passanti ùn puderanu micca vedà tutti l'annunzii, soprattuttu per i participanti chì guidanu veiculi cum'è motociclette è vitture.Ùn avè micca abbastanza tempu per vede tutti l'annunzii per un locu.

2. Nota nantu à u numeru di P2.6 Indoor LED Screen in a campagna di publicità

Micca solu publicità più schermi, apparisce più in a strada hè una campagna di publicità efficace.A volte, a publicità pare troppu pruvucarà un perdu finanziariu, ma hè improbabile chì ghjunghje à i clienti potenziali.

U numeru di schermi hè abbastanza per i clienti per ricurdà u missaghju di a so attività, senza esse suffocati o annoiati.Inoltre, assai annunzii, ma micca chjappà u focusu di a campagna ghjustu, renderà difficiule per l'imprese per ghjunghje à i clienti ghjusti chì sò destinati.

À u cuntrariu, se u numeru diP2.6 Pantalla LED Indoorhè troppu chjuca, a cobertura ùn hè micca alta, allora a portata di u cliente serà ristretta.I clienti ùn ponu micca ricurdà u missaghju di l'affari se a freccia pare troppu pocu per un locu cun grande cuntenutu di trasmissione.

3. Avvisu nantu à a freccia di l'annunzii chì appare nantu à u P2.6 Indoor LED Screen

Nant'à una schermu LED, u numeru cunsigliatu di spots hè 120. Stu numeru hè abbastanza solu per a publicità di u screnu LED per ghjunghje à e persone chì visitanu quella strada o shopping mall.

Sicondu statistiche, una persona media pò andà in a listessa strada 2-3 volte.Dunque, a freccia di l'apparizione di l'annunziu ghjoca una parte assai impurtante in una campagna di publicità.

Una campagna di publicità di schermu LED efficace pò ghjunghje à l'audienza massima ch'elli sò destinati, mentre aiutanu l'imprese à ottimisà u so budgetu in modu efficace.

Nant'à un P2.6 Indoor LED Screen u numeru cunsigliatu di spots hè 120.

Se abusate di l'annunzii LED, lasciate apparsu troppu nantu à e strade vicine pò perdi fondi è portanu pocu effettu, perchè hè improbabile chì i schermi LED ponu ghjunghje à i clienti potenziali, ma spende troppu soldi per elli.O se a campagna ùn hè micca puntuale, a publicità pò causà pèrdite serii à l'affari.

À u cuntrariu, se a publicità LED hè troppu pocu freccia, a prima volta i visitori ùn anu micca u tempu di ricurdà tuttu u cuntenutu trasmessu da l'affari, se ùn ci sò micca apparizioni supplementari, i clienti ponu facilmente scurdà tuttu u cuntenutu.usata prima senza ricurdà di elli.

4.Note di cuncepimentu

Ùn cram troppu missaghji perchè u tempu hè limitatu

P2.6 Pantalla LED Indoordurata publicitariu hè solu da 15-30 seconde, s'è crammed cù troppu missaghji redundant, micca per u scopu dritta pruvucarà a campagna di publicità a fallu.Inoltre, i clienti sò sempre attratti da un bellu cuntenutu visuale.

Dunque, hè cunsigliu per ottimisà u nùmeru di parolle è frasi cum'è cuncisu pussibule, mentre chì facenu più faciule per i diseggiani in a so creazione.mentre chì i clienti sò soddisfatti cù un missaghju cortu è cuncisu.

U disignu deve esse adattatu à l'area di u P2.6 Indoor LED Screen

I schermi LED venenu in una varietà di dimensioni.I creatori anu bisognu di cuncepimentu per adattà à a dimensione di u screnu.Se l'imaghjini hè troppu grande per a pantalla LED, u messagiu pò esse tagliatu o persu quandu si mostra nantu à u screnu.

Inoltre, u schema di culore deve esse sceltu cù cura.L'imaghjina attraente hè u fundamentu per attruverà i clienti potenziali chì volenu truvà uP2.6 Pantalla LED Indoorpublicità di ogni attività.

Se u culore hè troppu debule, o u missaghju hè affucatu in l'imaghjini troppu culurita, farà i telespettatori incunificati, ùn volenu cuntinuà à fighjà quelli publicità.

Introduzione Generale à P2.6 Publicità Indoor LED Screen

Cusì, per implementà unP2.6 Pantalla LED Indoorprughjettu publicitariu, ci sò parechje note chì deve esse lettu è capitu prima di inizià una campagna.Per pudè implementà un prughjettu di publicità efficace, hè necessariu di seguità a campagna di publicità per un periudu di tempu, poi piglià una decisione per cuntinuà à longu andà per sta campagna o micca.

A publicità di u tettu hè un tipu prominente di publicità in i centri commerciali.Cù stu tipu, hè cumunu di stampà u cuntenutu di publicità nantu à teloni, banners è banners.U cuntenutu publicitariu serà stampatu nantu à una o duie lati.È appiccicatu da u tettu.

Publicità nantu à u tettu in u centru cummerciale

L'annunzii di u tettu di goccia ponu esse implementati in grande quantità è in diverse dimensioni.I cartelloni seranu appiccicati in u centru cummerciale.In lochi prominenti, hè faciule per cascà in a vista di e persone quandu si move in u centru cummerciale.

2. Quantu sò famosi l'annunzii di u tettu di goccia?

Per publicità in i centri commerciali, ci sò parechji tipi di publicità.Tipi di publicità cum'è ascensori, scala mobile, P2.6 Pantalla LED Indoor,schermi, soffitti goccia, etc. A publicità di u tettu hè un tipu eccezziunale di publicità chì pussede assai vantaghji.

Chì sò i punti culminanti di a publicità P2.6 Indoor LED Screen?

In fatti, ci sò parechje imprese chì sceglienu di publicità à u tettu.A publicità di u tettu pò esse estremamente efficace.

Hà a capacità di ghjunghje à u publicu di destinazione è ghjunghje à a frequenza à un altu livellu.E sopratuttu, ci hè un ritmu relativamente grande di attrae l'attenzione di i sughjetti cù i prudutti, servizii o marchi annunziati.In più di pudè creà a fiducia di l'audienza per a publicità.

Cunclusioni P2.6 Pantalla LED Indoor

Pò esse dettu chì a publicità nantu à u tettu in l'ultimi anni riceve assai attenzione da l'imprese.È sempre una categuria potenziale di sfruttamentu d'investimentu di agenzie.S'aspittava chì in u futuru sta forma di publicità occuperà assai parte di u mercatu in u mercatu di publicità.


Tempu di Postu: Dec-22-2022