U schermu LED di u cinema rimpiazzerà prestu u prughjettore?

A maiò parte di i filmi attuali sò basati nantu à pruiezione, u pruiettore prughjetta u cuntenutu di u filmu nantu à a tenda o u schermu. A tenda direttamente davanti à l'area di visualizazione, cum'è l'hardware internu di u cinema, hè u fattore u più impurtante chì influenza l'esperienza di visualizazione di u publicu. Per furnisce à u publicu una qualità d'imagine in alta definizione è una ricca esperienza di visualizazione, a tenda hè stata aghjurnata da u simplice pannu biancu iniziale à un schermu ordinariu, un schermu gigante, è ancu un schermu à cupola è ad anellu, cù un cambiamentu enorme in a qualità di l'imagine, a dimensione di u schermu è a forma.

Tuttavia, à misura chì u mercatu diventa più esigente in termini di sperienza cinematografica è qualità di l'imagine, i prughjettori mostranu gradualmente i so svantaghji. Ancu s'è no avemu prughjettori 4K, sò capaci solu di ottene imagine HD in a zona centrale di u schermu, ma sfocanu intornu à i bordi. Inoltre, u prughjettore hà un valore di luminosità bassu, ciò significa chì solu in un ambiente cumpletamente bughju i telespettatori ponu vede u filmu. Ciò chì hè peghju, a bassa luminosità pò facilmente causà discomfort cum'è vertigini è gonfiore di l'ochji per via di una visione prolungata. Inoltre, l'esperienza visuale è sonora immersiva hè un fattore di misurazione impurtante per a visione di film, ma u sistema sonoru di u prughjettore hè difficiule da risponde à requisiti cusì elevati, ciò chì urge i cinema à cumprà un sistema stereo separatu. Aumenta senza dubbitu u costu per i cinema.

In fatti, i difetti inerenti à a tecnulugia di pruiezione ùn sò mai stati risolti. Ancu cù u sustegnu di a tecnulugia di a fonte di luce laser, hè difficiule di risponde à i requisiti esigenti di u publicu per una qualità di l'imagine sempre crescente, è a pressione di u costu li hà spinti à circà nuove scoperte. In questu casu, Samsung hà lanciatu u primu schermu LED Cinema di u mondu à CinemaCon Film Expo in marzu 2017, chì hà annunziatu a nascita di u schermu LED cinema, chì i vantaghji accadenu per copre i difetti di i metudi tradiziunali di pruiezione di film. Da tandu, u lanciu di u schermu LED cinema hè statu cunsideratu una nova svolta per i schermi LED in u campu di a tecnulugia di pruiezione di film.

Caratteristiche di u schermu LED di cinema nantu à i prughjettori

U schermu LED di cinema si riferisce à un schermu LED enormu fattu di parechji moduli LED cuciti inseme cumminati cù circuiti integrati di driver è cuntrolli per visualizà livelli di neru perfetti, luminosità intensa è culori brillanti, dendu à u publicu un modu senza precedenti per guardà u cinema digitale. U schermu LED di cinema hà superatu u schermu tradiziunale in certi aspetti dapoi u so lanciu, superendu i so propri prublemi in u prucessu di entrata in a pruiezione cinematografica, aumentendu a fiducia per i fornitori di schermi LED.

• Luminosità più alta.A luminosità hè unu di i più grandi vantaghji di i schermi LED di cinema rispetto à i prughjettori. Grazie à e perle LED autoilluminanti è una luminosità massima di 500 nits, u schermu LED di cinema ùn hà micca bisognu di esse adupratu in un ambiente scuru. Cumbinatu cù u metudu di emissione di luce attiva è u disignu riflettente diffuso di a superficia, u schermu LED di cinema assicura una esposizione uniforme di a superficia di u schermu è una visualizazione consistente di ogni aspettu di l'immagine, chì sò i vantaghji chì sò difficiuli da cuntrastà cù i metudi di pruiezione tradiziunali. Siccomu i schermi LED di cinema ùn necessitanu micca una stanza cumpletamente scura, apre nuove porte per i teatri, e sale di ghjocu o i teatri di ristorante per arricchisce ulteriormente i servizii cinematografici.

• Cuntrastu di culore più forte.I schermi LED di cinema ùn solu funzionanu megliu in stanze micca scure, ma producenu ancu neri più profondi, datu u metudu di emissione attiva di luce è a compatibilità cù diverse tecnulugie HDR per creà un cuntrastu di culore più forte è una resa di culore più ricca. Per i prughjettori, invece, u cuntrastu trà i pixel di culore è i pixel neri ùn hè micca significativu, postu chì tutti i prughjettori proiettanu a luce nantu à u schermu attraversu a lente.

• Schermu d'alta definizione.U rapidu sviluppu di u filmu è di a televisione digitale hà esigenze più elevate per i display d'alta definizione è i display innovativi, mentre chì u schermu LED di u cinema hè ghjustu per risponde à sta dumanda. In più di e scoperte è di l'innuvazioni in a tecnulugia di display à pitch chjucu, i display LED à pitch chjucu di pixel anu u vantaghju di permette di ghjucà cuntenutu 4K o ancu cuntenutu 8K. Inoltre, a so frequenza di rinfrescante hè alta finu à 3840Hz, ciò chì rende megliu gestisce ogni dettagliu di una maghjina chè un proiettore.

• Supporta a visualizazione 3D. U schermu LED supporta a presentazione di cuntenutu 3D, chì permette à l'utilizatori di guardà filmi 3D à ochji nudi senza bisognu di occhiali 3D specializati. Cù una luminosità elevata è una prufundità stereoscopica 3D di punta, i schermi LED mettenu in risaltu i dettagli visuali. Cù i schermi LED di cinema, i telespettatori vedranu menu artefatti di muvimentu è sfocatura, ma un cuntenutu di filmi 3D più vividu è realisticu, ancu à alta velocità.

• Durata di vita più longa. Hè evidente chì i schermi LED duranu finu à 100 000 ore, trè volte di più cà i prughjettori, chì duranu tipicamente 20-30 000 ore. Riduce efficacemente u tempu è u costu di a manutenzione successiva. À longu andà, i schermi LED di cinema sò più rentabili cà i prughjettori.

• Facile da installà è mantene.U muru LED di u cinema hè fattu cucendu parechji moduli LED inseme è supporta l'installazione da a parte anteriore, ciò chì rende u schermu LED di u cinema più faciule da installà è mantene. Quandu un modulu LED hè dannighjatu, pò esse rimpiazzatu individualmente senza smuntà tuttu u display LED per riparà.

U Futuru di i Schermi LED di u Cinema

U sviluppu futuru di i schermi LED di cinema hà prospettive illimitate, ma limitatu da barriere tecniche è certificazione DCI, a maiò parte di i pruduttori di schermi LED ùn sò micca riesciuti à entre in u mercatu di u cinema. Eppuru, a ripresa virtuale XR, un novu segmentu di mercatu pupulare in l'ultimi anni, apre una nova strada per i pruduttori di schermi LED per entre in u mercatu di i filmi. Cù i vantaghji di più effetti di ripresa HD, menu post-produzione è più pussibilità di ripresa di scene virtuali chè u schermu verde, u muru LED di pruduzzione virtuale hè favuritu da i direttori è hè statu largamente utilizatu in e riprese di filmi è serie TV per rimpiazzà u schermu verde. U muru LED di pruduzzione virtuale in e riprese di filmi è serie televisive hè l'applicazione di schermi LED in l'industria cinematografica è facilita l'ulteriore prumuzione di u schermu LED di cinema.

Inoltre, i cunsumatori si sò abituati à l'imagine d'alta risoluzione è d'alta qualità è à a realtà virtuale immersiva nantu à i televisori di grande dimensione, è l'aspettative per i visuali cinematografici sò in crescita. I schermi LED chì offrenu risoluzione 4K, HDR, alti livelli di luminosità è altu cuntrastu sò a suluzione principale oghje è in u futuru.

Sè vo circate d'investisce in un schermu LED per a cinematografia virtuale, u schermu LED à pixel pitch fine di ENVISION hè a suluzione per aiutà vi à ottene u vostru scopu. Cù una alta frequenza di rinfrescante di 7680Hz è risoluzioni 4K/8K, pò pruduce video di alta qualità ancu à bassa luminosità paragunata à i schermi verdi. Certi furmati di schermu famosi, cumpresi 4:3 è 16:9, sò facilmente accessibili in casa. Sè vo circate una cunfigurazione cumpleta di pruduzzione video, o avete più dumande nantu à i schermi LED di cinema, ùn esitate micca à cuntattà ci.


Data di publicazione: 20 dicembre 2022